Wydarzenia

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Kampania „BEZSZANS.PL”

Pod hasłem BEZSZANS.PL wystartowała nowa kampania edukacyjna, której głównymi odbiorcami są kierowcy. Projekt realizowany jest w ramach organizowanej od 2001 roku ogólnopolskiej akcji "Zachowaj Trzeźwy Umysł". Patronat nad kampanią objął Komendant Główny Policji.

Kampanii poświęcony jest specjalny portal interenetowy pod adresem www.bezszans.pl. Głównymi tematami poruszanymi przez stronę są: promocja szeroko pojętego bezpieczeństwa wśród wszystkich użytkowników dróg - zarówno kierowców jak i pieszych oraz edukacja związana z niebezpieczeństwem jazdy pod wpływem alkoholu lub narkotyków. Piszemy o rozwiązaniach poprawiających bezpieczeństwo kierowców, promujemy szkoły bezpiecznej jazdy. Na stronie znaleźć także można informacje i ciekawostki ze świata motoryzacji. W planie mamy uruchomienie specjalnych programów partnerskich. Jeden pod hasłem "Z drugiej strony..." będzie skierowany do lokali sprzedających alkohol, a drugi pod hasłem "Nie jestem słaby - JESTEM OK!" do kierowców. Dodatkowo w kwietniu rozdamy ponad 100 000 ulotek przygotowanych wspólnie z Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji promujących zarówno kampanię jak i stronę www.
 
"Nie nastawiamy się na akcyjność tylko systematyczne, długofalowe działania edukacyjne. Przykładem naszej pracy może być projekt Zachowaj Trzeźwy Umysł, który 10 lat temu obejmował tylko kilkanaście samorządów w kraju, a do dziś realizowany był przez ponad 75% miast i gmin w Polsce. Chcemy i wierzymy, że podobnie będzie z kampanią BEZSZANS.PL. Mamy nadzieję, że w perspektywie najbliższych kilku lat stanie się ona najbardziej merytorycznym i rozpoznawalnym projektem, z którym utożsamiać się będzie większość kierowców." - mówi Piotr Adamski pomysłodawca i główny koordynator kampanii BEZSZANS.PL

Powrót na górę strony